Bebgim 34gunluk.cok fazla sütüm olmadığı için süt mama gidiyoruz.bir göğsünden en fazal 30.40cc mama çıkıyor saginca elle sağım yapıyorum.onun uzerinede 30cc mama yapıyorum 20cc bazende 10cc bazende hepsini içiyor..sütümü malesef artırmayorim napsamda .bebgimde gazlı olunca mamai bile zar zor kavgayla içiyor memeyide onun gibi