annesininaski_ Kaç gün önce 3. Çocuğumu doğurdum . Her ay 5 bin TL veriyorlarmış galiba bunun için nereye basvurabilirim . Yalnız daha kimliğini çıkarmadık.
Meryemdeniz annesininaski_ önce kimliğini çıkarın e devlet üzerinden doğum yardımı yazın çıkıyor zaten bilgileri doldurup başvuru yapıyorsunuz