Kızlar selam. Oğlum 2 yaşında olucak. Bebeklikten beri hiçbir zaman her gün kaka yapmadı ishal olmadığı sürece. 2-3 günde bir yapıyordu ama normal yapıyordu. 1 ay önce filan bir kere yaparken çok zorlandı. O zamandan beri kabızlık çekiyoruz. Meyve sebze yediriyorum, kefir çok seviyor içiyor. İnek sütü alıyordu kestim. Beslenmesi tamamen harika değil tabiki arada abur cubur yiyiyor ama genel olarak iyi. Doktorumuz probiyotik ve osmolac önerdi. Osmolacla yapıyordu ama şimdi onunla da yapmıyor diye en son fitil soktum. Bugün 6.gün sabah fitil verdim ama hala yapmadı. Bunu yaşayan var mı nasıl çözdünüz ?