[silindi] Hanimlar sigara boregeini kizartirken patlayip duruyor nerde yanlis yapiyorum ya da yontemi nedir
kabakcekirdegi [silindi] Islak veya nemli kalırsa yağı çeker patlar güzel olmaz neli yapıyorsanız içine birazcık kaşar koyun nemini çeksin kızarırken daha güzel kızarır . Bir de tavaya yağı çok koymayın
sekerbebeginannesi [silindi] ben kendim sarınca hiç olmuyor ama bir kere kv sarıp vermişti o zaman benimkilerde patlamıştı. Neyi doğru neyi yanlış bilmiyorum ama 😁
[silindi] kabakcekirdegi hep kasarli yapıyorum aslında ama sanırım ben biraz sıkıyormuşum bugun bol sardım patlamadı olay basitmis aslında hhjszn😬🥰ya da yufkadan mı kaynaklıydı bilemedim
[silindi] kabakcekirdegi sekerbebeginannesi [silindi] Femme1 momas KayraVeAnnesi_06 duyguntlh mamacitaa_ Fikirleriniz için hepinize çok teşekkur ederim 🥰🫶🏻
[silindi] Ben bi gece önce sarıp dolaba koyuyorum sabah kızartıyorum patlamıyor yapar yapmaz kızartınca patlıyor böyle çözüm buldum 😅
KayraVeAnnesi_06 [silindi] Peyniri daha susuz tercih edin bir süre sonra peynir suyunu salıyor o yüzden patlıyor . Ben lor kullanıyorum bu yüzden patlamıyor
duyguntlh Bende de patliyo ama eşim simitçi o yapınca fırında her yerini yagliyo içini dışını falan öyle fırına atıyoruz çok güzel oluyo hem de kızartma derdi yok tadı aynu güzel yanı fiirnda börek gibi olmuyo
mamacitaa_ [silindi] ay benim de öyle kızma beslenme için yapıyorum ama kızartınca her yer sabah sabah sabah yağ içinde kalıyor pat pattt 😂😒