annelikyolculugumm Memnun kaldığınız nebulizator ve burun aspiratörü önerisi yapar mısınız? Nebulizator minik şarjlı olanlar iyi mi yoksa profesyonel bir şey mi almalıyım bilemedim bir de burun aspiratörü için süpürgeye takılanlar var kullanan var mı?
patiseverana annelikyolculugumm nexus marka var ben de aşırı memnunum acıtmıyor ayarları da var kademeleri yani ben bazen 3 e çıkarıyorum çok dolu olunca ve yıkanıp temizleniyor bazen bebeğime serum damlatıp öyle çekiyorum çok tukalı olduğunda . Tavsiye ederim 🌺
nurzeyd06 annelikyolculugumm nebülizator omronun cep boy şarj edilenini kullanıyorum çok memnunum prize takılanı her yerde kullanamıyosun bebekde sabit durmadığı için zor oluyor bence şarjlı alın cep boylardan
annelikyolculugumm Kızım 4 aylık fena grip olduk 🤧🤒😮💨 Omron elektrikli nebulizator kullanıyorum şu an birinden aldım aşırı sesli, bebeğim küçük olduğu için şu an rahatsız etmiyor ama biraz büyüdükçe istemeyebilir 🥴
Hilal28 annelikyolculugumm sesli ama güzel buhar veriyor omron. Şöyle ki büyüdüğünde o el nebülizatörleri işe yaramıyor yetersiz geliyor ses olsa da alışıyorlar bi süre sonra
mommysangels annelikyolculugumm içine ne koyuyorsunuz? Benimkide 4 aylıkta yarın aynı omron markasını alacağım medikalde en iyisi o dendiği için. Fakat sağlık ocağı da yarın kapalı diye soramıyorum 🥴
irinasofia Bende burda durayım küçük lerden vardı benim geçen baktım hava vermiyor yeni alıcam güzel bi şey ama bilemedim
annelikyolculugumm BelisMelis411 Nexus diğer ürünlerini almıştım onları alırken yorumlarda nebulizator için güçsüz ve iyi değil yorumları vardı emin olamadım almadım doğumdan önce
annelikyolculugumm Niyesordunbucevabi teşekkürler bakayım ona da 🌸 bir doktor önerisi görmüştüm VZN marka şarjlı aynı gibi sanırım
Niyesordunbucevabi annelikyolculugumm evet sorunsuz çalışıyor bizimki hava da güzel veriyor oldukça sessiz
evreniko patiseverana nasıl temizliyorsunuz acaba? Ben deliricem de ara aparatın içinde su kalıyor yıkayınca. Hiç hijyenik gelmedi. Herhalde beceremediğim bi şey var çünkü sallaya sallaya suyu akıtmaya çalışıyorum saçma sapan
semaak123 patiseverana nexus marka burun aspiratörü mü kullanıyorsun ya yorumlarda gücü yetersiz kalıyor falan yazmışlar ama öylemi yani bende alıcam ama ne alsam kararsızım
aysegul466 annelikyolculugumm biz süpürgeye takılanı kullanıyoruz güzel bence çabuk oluyor bebeğim manuelde ağlıyordu bunda daha rahat ama imkanınız yoksa çok fark etmez aynı işi görüyor manuellerdr bence, nebulizator bize doktor önermedi gerek görmemişti
melike_54 annelikyolculugumm nexsus güzel hava makinesi olarak küçük olduğu için buharı diğerlerine göre az aspiratör olarak ben optivac kullanıyorum elektrikli süpürgeye takılıyor babyvactan uygun ama aynı işlevleri