Sezeryanla doğum yaptım sütüm tam 6 gün sonra damla damla geldi tabiki mama başladık o kadar alıştı ki şu an 3 aylık tabi sutumde zaten hiç bir zaman çoğalmadi bu zamana kadar hep satarak verdim gün içinde mutlaka emzirdim ama artık sağım canımı çok yakıyor memelerim kanıyor çok kötü bende zorlanıyorum bu gece uyanınca emzirdim iki memeyi de emdi hatta emerken kaka yaptı uyudu ama besige koyunca tekrar uyandı bende 30 CC mama verdim ondan sonra uyudu yani anlamıyorum doyup doymadigini nasıl anlayacam hiç bilmiyorum mamayı bırakmak değil amacım ama geceleri emerse sütüm kesilmez en azından sağım yapmak artık zor geliyor bide sütun faydalarının gittiğini düşünüyorum ısıtıp verdiğim her sütü fışkırarak kusuyor çünkü ne yapacam bilemiyorum hiç çok bunaldım