Bende aptamili kullandım inanılmaz gaz yaptı köpürdü resmen mama gazdan ağlama krizleri yaşadık, hipp denedim onu da hiç sevmedi zorla içirmeye çalıştım hep. Smaya tekrar dönüyorum şimdi bizimki de 4 aylık. Aynı şey arkadaşımda da oldu o da tekrar döndü smaya. Yapacak bişey yok mecbur :(