@fndnr
benim bebeğim 50 gün felan sanırım yedi ve uyudu yani günde o kadar az uyanık kalırdıki açamazdı gözünü. Yapısı sakin bir bebek hala öyle uyanır, oynar, uyur
Kusma fazla yediği için olabilir ağlama gazı olabilir.
Kaygılanmayın içiniz rahat etmeyecekse ama en yakın zamanda doktora gidin 🌸