Mehmetyagiz_ 4 yaş aşıdan sonra böyle oldu normal mi 4 gün oldu bugün bişey mi oldu doktora götürmeli miyim
HeeSenCokBiliyon Mehmetyagiz_ sorun değil bence oğumun 1 buçuk yaş aşısı sonrası günlerce kolu şişti kolonya ile silin dedi hemşire öyle yaptım iyi geldi çok şükür ya da soğuk kompres yapabilirsin
_YanakReisinAnnesii Mehmetyagiz_ 4 yaşa aşı yaptırmak çok zor birşey kendisini çok mu kastı acaba ondan kaynaklı olmuştur belki. Gün içerisinde birkaç defa kısa kısa buz koyun.