Merhaba anneler,
6 aylık bir kızım var doğduğundan beri anne sütü alıyor, emiyor. Şimdi 4 saatlik kızımı eşime bırakmam gerekiyor birkaç gün. Sütümü sağıp bırakacağım ama kesinlikle biberon tutmadığını farkettik. Birkaç gün içinde biberona nasıl alıştırabilirim ? Yaşayan var mı bu durumu ? Ne olur acil yardım 🙏🙏
şu an avent lansinoh ve wee nin biberonlarını aldım iki gundür deniyorum almıyo hiçbirini.
1.