hepinize merhaba kızlar öncelikle şöyle basliyim biz 3 aydır bebek istiyoruz hic bir sorunumuz yok bu ay düzenli ilişki vardı reglim bir gün gecikti açıkçası reglden bir gün önce erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı göğüs hassasiyeti kuyruk sokumundan itibaren sırt ağrısı ve sırtta yanma sağ kasık ağrısı ara ara ve bugün zırt pırt lavaboya gittim 🫣 bu belirtiler var geçen ayda sekiz gün gecikti ama regl oldum 🥺 bu ayda böyle işte ve bir gün gecikti sizce varmıdır bana biraz destek olun 🫶🥺❤️