cmag Son adet 25 Aralık 31 Aralık 1 ocaktan beri lekelenmem var doktora gittim spiral yerindeydi alttan ve ultrasondan baktı beta hcg bakalım dedi ben istemedim zaten gebelik olsaydı belli olmaz mıydı ultrasonda da başına gelen var mı hiç bu durum?
esocukk cmag normal canıö benım ıkı sene olacak nerdeyse ara lekeleme bende de oluyor yumurtlama dıyolar ona doktorlar
cmag esocukk yok kist canım bende ki bakır spiral doktor beta isteyince aklıma soktu ya korktumda sabah test mi yapsam acaba içim rahatler en azından