Selam kızlar kızım 10 Ay 13 gunluk. Gece beslenmesını bıraktırtmak ıstıyorum ama nasıl olucak bılmıyorum bır kaç gun sadece su içip yattı ama sonrakı gunler tekrar mama ıcın agladı 1-2 derken tekrar başladı. Dıger kızım kendısı bıraktıgı ıcın ben nasıl yapacağımı bılemıyorum.önerisi olan varmıı ????