esocukk önce kötü bir şey var mı diye incelediler sonra ilaç tedavisi uygulanacaktı. Doktor gebe kalamazsın dedi bende korunmayı bırkatım hamile kaldım. Sonra ilaç tedavisi iptal oldu gebe kaldıysan vücudun normala gelmiştir dedi doktor. Stresten oluyormuş en büyük etken ama sıvı gelmesinin başka nedenleri de oluyor sadece hormonal değil