Sevgili anneler,
Şu anda hamileyim ve bugün kontrolüm vardı. son zamanlarda bir kaç şikayetlerim vardı sarkma ile ilgili bugün de maalesef doktor onayladı. Bu durum beni oldukça huzursuz ediyor ve zaman zaman endişelendiriyor.
Hamilelik sırasında bunu yaşayan başka anneler var mı?
Sizde süreç nasıl ilerledi: doğumdan sonra düzeldi mi yoksa kalıcı mı oldu?
Size yardımcı olan tavsiye veya önerileriniz var mı
Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim, çünkü bu konuda gerçekten kendimi iyi hissetmiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim 🤍🙁