kucukkprensim mamayı içmesi için çok efor harcamıyor, meme emmek için güç sarfediyor hızlı yoruluyor, belki az bir şey emip uyuya kalıyor. Benim de bebeğim 20 günlük, ikinci doğumum, ikisinde de ilk günden mama verdim bilinçli bir şekilde, çünkü sarılık hafife alınacak bir şey değil, ilk çocuğum 2 yaşa kadar emdi bu arada. Meme reddi yaşayacak gibi şeyleri şimdilik düşünmeyin, önemli olan sağlık. Her saat başı 30 cc mama verin derim. Beni linçleyecekler de gelir birazdan. İkisini de bu şekilde hafif sarılık olarak atlattım.