ssbbyy ah tatlım uyku eğitimi için çok erken maalesef 4. Aya kadar düzenli uyku beklemeyin diyorlar. Ben de 4. Ayımıza kadar olan tecrübelerimden bahsedeyim zaten 40ı çıkınca rahatlarsın yalanından sonra herşeyi tecrübe ederek öğrendim ama en önemli şey şu bırakınca uyanıyorsa bırakmayacaksın 😂 zaten çok küçük olduğu için kucağa alışır diye bir şey yok onun şu an senin kokuna ihtiyacı var bırak koynunda uyusun ya da yatakta sen de yanına yat göğsünde gibi uyusun. Bir diğer önemli konu uyanıklık süresi bir uyudu uyandı diyelim maksimum bir saat bir buçuk saat uyanık kalacak sonra tekrar uyuması gerekiyor yoksa uyutmadıkça yoruluyor ve uykuya geçişi çok zorlanıyor