babamı yeni kaybettim. 17 günde babam hastanede yattı. Herkesin haberi vardı hastanede olduğundan herkes aradı görümcemle küs olmadığım halde hastayken hiç aramadı babam defnedildikten sonra hiç kendimde değildim mevlidi yapıldı 1 hafta sonra yine aklım başımda değildi ancak bir baktım görümcem babamın vefatından 8 gün sonra aradı o an aklıma geldi evi yakın olmasına rağmen ne geldi ne gitti 8 gün sonra aradı bende o an kızdım açmadım. Daha sonra bir daha aramadı 1 ay oldu bas sağlığına bile gelmedi sonrasında bütün sosyal medyadan sildim sonra abisini arayıp benim sildiğimi söylemiş eşim Allah var beni haklı buldu. Görüşmek istemediğimi söyledim saygı duydu şimdide beni neden sildi diye görümcem ortalık karıştırıyor siz olsanız ne yapardınız.