Merhaba arkadaşlar
Benim biri 18 diğeri 33 aylık kızım var 18 aylık kızım sürekli emiyor du artık gece gündüz alışkanlık haline getirmişti sürekli meme olduğu için diğer kızım hep ihmal etmek zorunda kalıyordum.. internette sürekli tuzlu su görüyordum bir gün o kadar bunaldığım bir dönemde denemek istedim tuzlu su sürdüm kızım o günden sonra emmeyi bıraktı bir daha hiç meme istemedi verdiğimde hayır deyip kaçtı.. sürekli memede uyuduğu için de şu an uykusu geldiği zaman öfke nöbetleri geçiriyor bugün sekizinci gün hala aynı aniden bıraktığım için kendimi çok suçlu hissettim hem de göğüslerimin uç kısmında süt biriktiği için sanırım topaklanma oldu dokununca çok hassaslaştı ağrı yapıyor bu durumu yaşayan varmı aranızda bi önerisi olan hem kızım hemde benim sütümün kesilmesi için..