balborsugu açıkçası ben matematiğe çok zorladım ama baktım yapamıyorum gözden çıkartıp kendi alanıma yüklendim. Alanımda fulle yakın bir net çıkarttım ve çok iyi bir puanla atandım. Matematikten beş net falan yapmıştım onu da ortaokula giden birine versen yapardı zaten. En çok puan getirisi olan alama yüklenirseniz neden olmasın, ümitsiz olmayın.