tuananilmoms Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum ama yan bantlarından çişi sızıyor üstü ıslanıyor şuan 4600 kilosu 2 numaraya geçmelimiyim yoksa ben mi bağlayamıyorum bezi 🤦🏻♀️
1Kubra_ tuananilmoms bende aynı bezi kullanıyoruz kilomuz aynı 37 günlük olduk ben doğduğundan beri 2 numara bez kullanıyorum bantlarını bol bırakma sızmaz
tugraninannesi1 tuananilmoms canım prima premium bizde de bayağı sızıntı yaptı her açtığımda çiş oluyodu çocuğun üstü başı.Sleepy e geçtik çık memnunum tavsiye ederim numarayla pek alakası yok
tuananilmoms 1Kubra_ öylede izleri çıkıyor sanki canı yanıcakmış gibi düşünüyorum ama bundan sonra daha sıkı bağlayacağım☺️
Meseylull Bizde prima kullanıyoruz cisi hic sızdırmadı ama kakasini yapınca zibinina kadar çıkiyo molfix aldık o hic yaramadı şimdi daha sıkı baglaniyorum çıkmıyo
1Kubra_ tuananilmoms ay bende öyle düşünüyordum ama yanacak kadar sıkmıyorum zaten ama sızmıyor en azından çünkü bazen görmüyorum karnı ıslak oluyor üşütür se daha kötü olur
tuananilmoms tugraninannesi1 bu gidişle devam ederse bende başka deneyeceğim canım aynen sürekli üstünü değiştiriyoruz zor oluyor
tuananilmoms 1Kubra_ kesinlikle canım ya birde uyurken falan farketmezsem daha kötü o ıslaklıkla uyuyacak kıyamam