es_ma32_ benim çocuğum, tablet televizyon izlerse konuşmaz tezini çürüttü arkadaşlar. Hayatta 1 dakika oturup izlediğini bilmem sürekli kıpır kıpır hiç ilgisini çekmez, hatta ben tablet aldım, kılıf aldım süsledim püsledim 5 dakika otursun izlesin diye ama nafile. Şuan 30 aylık toplasan 20 kelime ancak var 2’li cümleye yeni geçti anne aç baba git falan. 7/24 çizgi film izleyen bi akrabamın kızı da çatır çatır konuşuyor. Bende çok doktora götürdüm hep kreş önerdiler. O yüzden sizde yormayın kendinizi, bu genetik bunu doktorlarda söylüyor zaten. Konuşmayan çocuk hiç görmedim elbet bir gün konuşacaklar.