Kızlarrrr reglime 2 gün kala yani dün akıntımın rengi hafif kahve geldi ben de klasik adet başladı sandım genelde bu belirtiden bir iki saat sonra hemen kanamam başlar ama nerdeyse 2 gün olacak akıntımın rengi normale döndü kan falan da yok. Test yaptım sabah negatif çıktı ama bilemedim yerleşme falan olabilir mi diye fikir alayım dedim daha önce hiç yaşamamıştım böyle bişey