gokkus7 hiç de hoşlanmıyor, benim bebeğim tam 3 aylıktı başladığımda ve home office çalıştım bir süre , emzirirken uçak planlaması yapıyordum işte 😂 şimdi 10 aylık haftada 2 kreşe gidiyor yine diğer günler evden çalışıyorum alıştı artık çoğu zaman toplantılarda bile kucağımda, müdürlerim göremeyince diyorlar onu da getir 😂