turkkahvesiggg 3 ay 4 günlükken başladık . Şuan 3 ay 21 günlüğüz şiddetle devam ediyor. 4 ay atağı diyorlar , yalnız bizim gündüz uykumuz da yok . Mahvoldum
Baştan beridir tek bakıyorum , artık kayınvalidemden ve annemden destek isteyeceğim gurbetteyim . Bebeğim ağlıyor ben ağlıyorum vallahi. En azından 1 er hafta gelsinler kalsınlar , psikolojim iyi değil. Çok zor