Niyesordunbucevabi 12 aylık oğlum hala ayakkabı almadık siz hangi markaları tercih ettiniz kızlar var mı önerisi olan 🙏
somurtkansirin Niyesordunbucevabi vicco kullandık ilk başta memnun kaldık tekrar viccodan farklı model aldık. Üstteki annenin attığının aynısını kullandık ilk adım ayakkabısı olarak.
Meryemdeniz Deletedmom2987 kaç numara aldiniz acaba nasıl anlayacağız kaç numara almamış gerektiği ni
ninodurbenimadim Niyesordunbucevabi Hopfrög markasının ilk adım ayakkabıları da güzeldir. Bizde klasik vicco, hopfrög ve Carter’s’ın ayakkabıları var memnunum üçünden de.
Deletedmom2987 Niyesordunbucevabi bir de nike’ın bu modelini almıştı kuzenim, dönüşümlü olarak giydik, buda hafif bir ayakkabı