pozitifzey bizde başladık 6 gün oldu çok şükür 2 gün altına kaçırdı bol bol konuştuk 20 dk bir götürdüm su an alışmış gibi 4 gündür altına hic kaçırmadı gece de kaçırmadı inşallah böyle devam eder evde ablamız ve abimizde var onlarda destek oldular bizimki o yüzden cabuk kavradi büyükler tuvalete gidince onuda çağırıyorlar yardim ediyorlar bu sürece hemen adapte olduk çok şükür ilk 2 gün hep altına kaçırdı 3 gün tamamen alışmış oldu ve alta kaçırmalari biti bu gün dışarı çıktık çişim geliyor dedi eve gelene kadar tutu çok mutlu oldum ev yakındı tabi koşa koşa geldik pes etmeyin alısiyorlar siz hiç beklemeyin sık sık götürün hatırlatın zamanla kavrar inşallah