Kesinlikle kaşık biberon kullanın. Meme ile biberon emme şekilleri çok farklı. Biberon kolaylığına alışınca meme zor gelir, almaz. Tabii hep biberonla devam etmek de bir seçenek. Ama emzirmek istiyosanız çoğunlukla meme teklif edin çok aç olduğunu yetmediğini düşündüğünüz noktada kaşık biberondan destek alın. Bir de sütüm yetmiyor diye düşünmeyin sağabildiğinize göre sütünüz var, bebek emmeye üşeniyor onun biraz daha gayrete ve zamana ihtiyacı var 🌸