Esma12 Gece 2 buçukta yatıyor 7 de kalkıyor o saate kadar ac kalıyor mudur uyanmıyorda bende uykuya dalıp kalkamıyorum
Eyllzmra-54 Esma12 vlla bende merak ediyorum bndede durum aynı bazen uyanamadgm için vicdanen çok rahatsz oluyorum
Balkiz Esma12 ben 2 ay dan sonra uyandirmadim acıkınca uyandı hep sarılık vs yoksa uyusun uyandirmayin
Nergiss Esma12 geceleri kesintisiz 7 8 saat uymaları lazım uyanmıyorsa hiç uyandırmayın açıktığında uyanır
Nergiss Esma12 evet uyumları normaldir ve sizin için daha iyi bu şekilde olması en azından uykuları düzene giriyor
Eserkaracan Esma12 benimde oğlum 2 ay 4 günlük benimde aynı durum hatta benim ki 12 de yiyor yatıyor sabah 6 da ben zorla kaldırıp veriyorum artk ben kaldirmasam uyanacagi yok o kadar aç biz bile kalamiyoruz resmen ben kaldırıyorum artk
Melegimsin Esma12 kaç aylık bebeginiz doktorum 5 6 saat uyuyabilir demişti karnı aç olsa zaten kalkar merak etmeyin