[silindi] Kızlar elimde yıkıyorum ama temiz olmadı diye düşünüyorum ketılı hiç makinaya atan var mı aranızda bozulur mu atsam
KendiEvimdeDeplasmandayim [silindi] neden temiz olmadığını düşünüyorsunuz ? Yani sorununu anlamak istedim kireç falan mı var yerleşik ? Makinaya atmadım hiç bozulma ihtimali çok yüksek bence
gmzshn Bence bunu daha önce yapan yoktur ha makineye atmışsın ha ketılı ocağın üstüne koyup altını yakmışsın
rachelgreen_ beybitolat agsgshshdh aşko işe başlamadan önceki son tatilim ya memleketime geldik foruma giriyorum ama asla yorum yapacak vakti bulamıyorum
kubukub [silindi] at hatta bulaşık değil çamaşır makinasına at yumuşatıcıyı da bol koy güzel koksun çıkınca
oylesinebiri__ [silindi] tabikde bozulur içinin temizlenmedigini düşünüyorsaniz rossmanda temizleyici satılıyor ben hep alırım dışında ciflerim sonra pamukla kurularim leke tutmamasi bebek yağı sürerim biraz kurur kullanırım
oylesinebiri__ oylesinebiri__ 3 su ısıtıcısı bozan biri olarak birini delmistim 🤣🤣 Birini patlatim cam di diğerinin alt rezidansina zarar verdim akşam bi postu görünce gidip onlara baktım yazık olmuş 🤣
surprizbebe [silindi] su kaçmaması lazım elektrik alan yerine. Yazar zaten suya daldırmayın diye böyle aletlerde