birkimsee bence mantıklı bir karar. Bir kaç akrabam araba aldı sorunsuz bir sekilde. Ev alan da var ama peşinat vererek aldılar. Peşinatsız olarak görüşün bakalım nasıl bir ödeme planı çıkarıyorlar. Bizde şuan arabaya yazıldık onu ödüyoruz, araba borcu bittikten sonra eve yazılacağız Allah’ın izniyle. Çünkü para biriktirelim altın yapalım desek olmuyor illa bişey çıkıyor bir ay koyarsak diğer ay harcıyoruz. Borç olunca mecbur ödeniyor. Zaten biz ev parası biriktirene kadar ev fiyatları da uçup gidecek. Aynı zamanda hem kira hem birikim zor. Mesela ev çıkıp oturursaniz en azından onun borcu olur sadece kira öder gibi oraya ödeme yaparsınız. Yine tercih sizin tabiki