Kelimesi yok değil, sonuçta söylediği şeyler var. Sizin her komutunuzu da anlıyorsa bence çok sorun etmeyin. Benim bebeğim 17 aylık, bildiği kelimeleri “Bu ne?” ya da “Hadi söyle” dediğim zaman asslaaa söylemez çok nadirdir ama atıyorum kitabı açınca kendi kendine oynarken ahtapot, elma, çatal falan diyor. Canı istemezse tövbe ki söyletebilesin 😂 sizinki de belki öyledir. Bir de dönem dönem belleğe atıyorlarmış kelimeleri, biz unuttular mı acaba diye boşa endişe ediyoruz.