sevgiynk taam 7 aylık oğlum. Sürünmüyor emeklemiyor sadece oturuyor 😅 Babıldaması var ba ba de de gibi. Emiyor. Ek gıda 2 öğün alıyor ama 3 e çıkabilirim. Sesli oyuncaklar çok ilgisini çekiyor. Abisini izlemeye bayılıyor. Günde 3 uyku yapıyor. Uykularımız berbat ama. Bugün uyku eğitimine başladım 🤪🤪emziği uykuya geçişte kullanıyor ama eline oyuncak niyetine verince ağzına götürüyor, emiyor 😃. 2 dişimiz var birini yeni patlattı.