Kızlar 5 ocakta kızıma test yapıldı influenza A pozitif. Enfluvir kullandık vs şükür genel durumunda birşey yok artık ama o günden beri ara ara 37,5 a kadar ateşi oluyor. Bir türlü tam normal ateşe dönmedi vücudu. Bu normal mi?Neredeyse 20 gün olacak.