seval868_ ne yaptınız ? Uyudu mu ?
Aynen öyle, banada annem demişti 30 cc süt çıkıyor 30 cc de mama veriyoruz çocuk büyümüyor doymuyor mamayı artır. Doktoru dinleme de demişti. Ama şuan 7.5 aylık iyiki artırmışım mamayı, artırmadığım günlere üzülüyorum