Hanımlar bebeğim emzirme sırasında ağlıyor bazen
Emmeyi bırakıp tekrar alıyor sırtını geriye doğru kasıyor yutkunurken boğaz temizler gibi sesler çıkıyor gece hırıltı sesi burun tıkanıklığı gibi sesler geliyor gaz sancısı gibi kıvranıyor bebeğim 2 aylık bu belirtiler ne olabilir ben yeni anneyim ilk tecrübem anlayamadım neyi olduğunu bilen var mı ?