seherege714_ Miniminimini Doktorunuzdan aşı takvimi isteyin . Biz 7. Ay itibariyle menenjit e başladık. Yarın ikinci dozunu olacak bebeğimiz.
cokbilmismom Miniminimini herkesin takvimi farklı oluyor çocuk doktorunuz karar veriyor. Biz 9. Ayda başladık
seherege714_ Miniminimini bexero 2 doz nimenrix 3 doz toplamda 5 doz planlandı. Çocuk doktorundan takvim isterseniz sizin içinde kafa karışıklığı olmaz. Zaten tavkiminizi bebeğiniz bulunduğu ayı baz alarak planlayacaktır . Geç kalma durumunuz olmaz .
urasesra Bexero ve nimenrix iksinden de ikişer doz toplamda 6 aşı olacağız. Devlet aşılarının olmadığı ayları genelde seçiyor doktor. Bize 5,7 ve 13. ayları uygun gördü doktorumuz. İlk dozu yaptırdık bir gece ateş oldu çok şükür iyi şu an.