Uyku sinyallerini gördüğüm an uyaransız ortam yaratmaya çalışıyorum, 10-15 dk yanında uzanıyorum. Bazen hemen uyuyor bazen 2 saat böyle uzanıyoruz 😂 bazen de emzik veriyorum tam uykuya dalacakken, iyi oluyor. İnternette görmüştüm, bir süre kullandıkları göğüs pedini ya da sütyeni bebeğin yatağının kenarına koyuyorlar anne kokusu alması için. Uyuyakalınca geri alıyorlar. Belki deneyebilirsiniz