mpolaat kilo alımı iyiyse doyuyordur çişli bezinden de anlayabilirsin günde 5-6 yeterli oluyor ilk 3 ay memeye yapışık yaşıyorlar kızım sürekli emerdi öyle 2 saatte bir değil her saat başı yarım saat 40 dk sürerdi ve çok gazlı olurdu emzik kabul etmediği için memeyi emzik olarak kullanıyordu şuan 5.5 aylık artık 2 saate yükselttik şükür 😃 gaz konusunda da emerken yarıda keser üst gaz çıkarır tekrar devam ederdim böylece kusması da azalırdı