Bebeğim 6 aylık oldu yeni. Bu salıya kadar geçtiğimiz 2 hafta RSV den dolayı hastanede yattı. Serumlar sürekli damar yolu oynadığı için günde iki kere damar yolu aç şurup içir vs derken hastanede korktumu noldu bilmiyorum. Eve geldiğimiz salıdan beri geceleri uyutuyorum çığlıkla uyanıyo her yarom saatte bir. Ama öğle böyle bir çığlık değil. Yaşayan var mı ?