Cnslrsln geçmiş olsun, günü geldiğinde hiç görmemişe döner inşallah 🙏🏻 annemlerden komşumuz, bir ablamızın oğlu bundan 6 sene önce lösemi tedavisi gördü. O zaman 9 yaşındaydı şimdi gencecik, sağlıklı bir delikanlı. Ailecek çok güzel ve güçlü bir şekilde savaştılar. Her zaman olduğu gibi bundada yükün en büyüğü size düşüyor. Zor olacaktır ama en güçlü halinize bürünmesi gerek ve içinizdeki acıyı asla kızınıza yansıtmayın. Modunuz hep yüksek olsun. Çocuklar bizden daha güçlü. Onların gücünü pekiştirende anneleri. Postlarınızı okuyordum, takip ediyordum, aklıma geldikçe dua ediyordum etmeye devam edeceğim. Allah şifa versin, tez zamanda.