Feraye_ Kizlar birsey sorcam bebegim tam yeni 3 aylik olcak 2 gun sonra.. Elini yeni agzina goturmeyi ogrendi oyunclari cingirak falan tutmaya ne zman başlar merak ediyorum sizlere sormak istedim ne zmn olur😌😌
DogaLina Feraye_ bebekten bebeğe değişir bu tabi. Ama benim kızım 3 aylıktı tutmaya başlamıştı. Şimdi 3 ay 25 gün uzattıgımda elini kaldırıyo almak için. Eline bişeyler ver sürekli egzersiz yaptır yapar yakında ☺️
Busra4242 Feraye_ benimde bebeğim 3 ay 20 günlük oyuncak verince eline tutuyo fakat cok tutamiyo birakiyo ama ellerimi tutar hep 😊😊
Defnedilan34 Feraye_ benim kızım 4 aylık daha yeni yeni tam tutmaya başladı ama fazla tutamıyor hemen bırakıyor elinden tabi bebekten bebeğe de değişir bu durum :)
Mom9 Feraye_ 4.ayda bilinçli olarak yakalayıp tutmaya başlar. 3.ayda verdiğinizde pek bilinçli yapmıyolar tutsalar bile
Boncukgozveannesi Feraye_ bizde 3 ay 14 günlüğüz ellerine birşey verdiğim zaman tutabiliyor denemeler yapabilirsin uzun zamandır ellerini ağzına sokuyor zaten ama bu aralar ellerini havaya kaldırım hayran hayran izliyor çeviriyor falan çok komik o halleri bu da bir gelişim basamağıymış işte 💁🏻♀️
Mirayimran Feraye_ 4 aylık olupta tutamazsa nöroloji görmesi gerek 4 aya kadar normal tutup bırakması kavrayamaması
Cicekimftm Feraye_ ben 40 çıktıktan sonra eline hep verdim. Bilinçsiz tuttu attı ama şu an 4 ay 11 günlük. Oynayabiliyor, el değiştirebiliyor .özellikle diş kaşıyıcı ile çok oyalanıyor ısırıyor,tavsiye ederim hemen verin
Teachermom Feraye_ Benim bebek 3 ay 10 gunluk.Birkac gundur cingiragi salliyorum elini açiyo almak icin.Aliyo biraz sallayip birakiyo.Ama daha tam kaldiramiyo elini.sanirim 3.ayin sonunda dogru genelde elini uzatip aliyorlar.
[silindi] Feraye_ benim kızım 3 aylıkken tutuyodu ama bırakmayı bilmiyodu . Oyun halısındaki oyuncakları tutuyodu bırakamayınca sinirleniyodu ağlıyodu 😂 bebekten bebeğe farkediyo şuna 6 aylık yemek tabaklarımıza saldırıyo dağıtmak istiyo 😂