Kızlar oğlum 3 yas 4 aylık konuşkan oldukça hareketli bir çocuk ama anlamadığım bir durum var mesela kitap okuyoruz beraber çok sever incelemeyi o an sıkıldı ya hemen yırtar sevmedim bunu diye ya da çok sevdiği bir oyuncagiyla oynar oynar Bi Anda yere fırlatıyor sevmedim vs diye normalde çok sevecendir herkesle konuşur hemen arkadaş edinir bizi sürekli gelir öper sever sizi seviyorum diye anlatır falan