mbabygirlm elim ayağım oldu diyebilirim. Hergün kullanıyorum cok pratik daha bugün cam balkonumdan su girmiş aşırı yağmur yağdı hemen silen süpürgesiyle kuru susuz modda çalıştırdım anında göl olan balkonumun sularını cekti bi yandan da silmiş oldum 😄 aa pardon ama benim aqua 9000 serisi. Ama sizinki de bence iyidir