anneseruveni 2 aylık falandı sanırım, iki göğsümüde tutuyor tek değil doktor anne karnındaki duruştan kaynaklıda olmuş olabilir demişti ilk başlarda ama düzelmeyince fizik tedavi aldık fizyoterapist tortikolis değil bence bu demişti çünkü ara ara başını dik tutuyodu. Sizin ki hiç dik tutmuyo mu hep sola eğik şekilde mi duruyor