Ahsensmom_ Eşimden korkarken ben iyi değilim hiç acıkmıyorum ve ufacık lokma bile ağzımda büyüyor normalde kiloluyum da hatta bilmiyorum neden olabilir böyle bir şey yaşayan var mı
poyrazmom2604 Ahsensmom_ üzüntüden olabilir belki yani genelde ben üzüldüğümde yemek içimden gelmez birşey
bebikomomyy Ahsensmom_ biraz zorlamaya çalış kendini en azından çorba sulu yemek tarzı şeyleri daha rahat yersin belki. Sen iyi ol ki kızınada eşinede destek olabilesin cnm