Benim de 23 günlük kızım var. Memeden hiç ayrılmıyor. 15. Günde kontrol için doktora gittiğimde kolik başlangıcı olabileceğini kolik bebeklerin ilk zamanlar memeye düşkünlüğü olduğunu hatta kucakta uyumak istediklerini kucaktan indirince uyandıklarını söylemişti. 3. Hafta bitince ağlamaya başlar gaz sancısından dedi. Doktorun dediği gibi de oldu. 3. Haftamız bitti ve kolik atakları başladı hala memeden hiç ayrılmıyor ve artık mememi ağzında gevelemesinden morardı meme uçlarım. Sağa sola çekerek emiyor , yapacak bişey yok sen de sabredeceksin geçer bu günlerde kimsenin lafına bakma bu çocuk aç ondan ağlıyor falan demesine sütün yetiyor