iremsu0712 ben 3,5 ay önce doğum yaptım ve bakım yapamıyorum kendime çok üşeniyorum neden bilmiyorum vücudum çokmu yorgun ondan mı artık ama bu durum geçici mi nasıl geçecek tavsiyesi olan varmı annişler
mavii_98 iremsu0712 daha çok küçük uyku aralıkları filan düzene girdiği zaman ancak yapabilirsiniz kendinize çok yüklenmeyin bence daha çok küçükmüş
Femme1 iremsu0712 kendıne bakım yapamıyorum dıye yuklenme. 6 ay süt + ter koktum . bakım nerde hak gele .sonra zamanla oturuyor. yakınınızda annenız kardeş arkadas yakın bırı varsa yardım ısteyebılır bıraz deşarş olabılırsınız