Kızlar bebeğim 2 ay 21 günlük doğumdan sonraki ilk muayene de doktor dil bağı var ama şuanlık sorun değil bir kaç ay sonra göster dedi ilk 1,5 ay da çok güzel emdi sorun olmadı sonradan memeyi alıyor ittiriyor aktif emmiyor en fazla zar zor 5 dk emiyor bugün doktora gittim dil bağı olduğunu söyledi ve kestirdim ufak bir işlem ile size sorum şu emmesi düzelebilir mi yani memeyi istememesi dil bağı kaynaklı olabilir mi tekrar döner mi ki memeye yaşayanlar varsa yardımcı olur musunuz 🌸