Kızım 8 aylık asla dönmüyor. Desteksiz oturuyor ama dediğiniz gibi tummy time da ağlamaya başlıyor. Doktor dönme bir gelişim belirtisi değil oturuyorsa sorun yok dedi, bende çok üzülüyorum ve takıyorum ama olmuyorsa olmuyor işte belki içiniz rahat eder diye yazdım🌸